Senior IT Szolgáltatásmenedzser

Feladatok

  • Felel a meglévő IT-szolgáltatások folyamatos elérhetőségéért, megbízhatóságáért
  • SLA-k (Service Level Agreement) monitorozása és betartatása
  • Incidensek és problémák gyors, hatékony kezelése
  • Bejelentések nyilvántartásának menedzsmentje
  • Rendszeres riportolás az account manager-eknek a bejelentés-nyilvántartás állapotáról
  • A szolgáltatásminőséggel szemben támasztott elvárások teljesülésének riportolása, a szolgáltatásminőség előrejelzése az account manager-ek számára
  • Bejelentésekből származó feladatok menedzsmentje
  • Visszajelzések gyűjtése, ügyfélelégedettség növelése érdekében
  • Delivery erőforrások rendelkezésre állásának kezelése
  • Az ügyfél rendszeres tájékoztatása a bejelentéseinek, és az azokhoz tartozó feladatainak állapotáról
  • A feladatok elvégzéséhez szükséges ügyfél erőforrások (beleértve az engedélyeket) rendelkezésre állásának megszervezése
  • Ügyfelekkel történő napi szintű kommunikáció, problémák és incidensek megfelelő rendezése

Elvárások

  • Felsőfokú informatikai/műszaki végzettség
  • Legalább 5 éves tapasztalat hasonló munkakörben
  • ITIL v4/v3 ismerete
  • Kommunikációs és problémamegoldó készségek
  • Tapasztalat szolgáltatásüzemeltetésben és szolgáltatásnyújtásban
  • Magas szintű analitikus gondolkodás és strukturált szemlélet, szolgáltatásközpontú megközelítés
  • Magas szintű kommunikációs és riportálási készségek
  • Képesség önállóan és csapatban is hatékonyan dolgozni
  • Hibajegykezelő rendszerek ismerete (Jira, Redmine)

Előnyt jelent

  • ITIL tanúsítvány
  • Projektmenedzsment alapok (pl. PRINCE2, Agile, Scrum ismeret)

Amit kínálunk

  • Támogató, szakmailag komoly tapasztalattal rendelkező csapat
  • Rugalmas munkavégzés
  • Extra szabadnapok
  • Egészségbiztosítás
  • Csapatépítők-, és wellbeing programok
  • Modern irodai környezet a Haller Gardens irodaházban
  • Home office lehetőség

Munkavégzés helye: Budapest


Jelentkezés

    Milyen nálunk dolgozni?

    Dani, Junior fejlesztő

    Egy támogató, komoly szakmai tapasztalattal rendelkező csapat vagyunk, akik folyamatosan azon dolgoznak, hogy sikeresen, magas minőségben, a legjobb tudásuk szerint a lehető legtöbbet kihozva szállítsák le projektjeiket.

    A modern iroda szuper környezetet biztosít a munkához, ami inspiráló és kreatív légkört teremt. Az itt dolgozó munkatársak barátságosak és segítőkészek, ami hozzátesz a munka hangulatához és elősegíti a csapatmunkát. Szuper, hogy van lehetőség részt venni kirándulásokon és oktatásokon, ami lehetőséget ad a csapatépítéshez, a jó hangulathoz és a szakmai fejlődéshez, ami fontos számomra. Összességében a barátságos légkör, a segítőkész munkatársak, a fejlődési lehetőségek és a környezet az ami miatt szeretek a Barrénál dolgozni.

    Dávid, Rendszerszervező

    A Barrénál több szempont is van, ami miatt jó itt dolgozni. Fontos a munka változatossága. Számos ügyfélnél különféle feladatokkal találkozunk, amelyek gyakran egyedi megoldásokat kívánnak, máskor viszont alkalmazni tudjuk a már bevált módszereket. Összességében ez változatos napi munkát eredményez. A szakmai képzéseken, oktatásokon pedig lehetőség van megtanulni az új technológiákat, módszereket.
    A munkahelyi légkör támogató: a kollégák mindig segítenek a szakmai kérdésekben, a cég vezetése pedig rengeteget tesz az ideális munkakörülmények megteremtéséért.
    Szintén fontos, hogy kellő rugalmassággal, eredmény-központú hozzáállással dolgozhatunk a feladatainkon, és van beleszólásunk a munkánkat érintő kérdésekbe. A felmerülő ötletek, javaslatok valóban megfontolásra és megvalósításra kerülnek.

    Dávid, Rendszerszervező

    Azért szeretek a Barrénál dolgozni, mert bármilyen kihívásokkal is nézünk szembe, a jó hangulat és a profi szakmai hozzáállás mindig garantált ebben az összetartó közösségben. Eddig még nem találkoztam olyan feladattal, amit együtt ne tudtunk volna „megugrani”.