SD Operátor (Diák)

A Barré Technologies Zrt. Service Desk szolgáltatása egykapus kommunikációs pontként szolgál a cégcsoport dolgozói számára.

Feladata a cégcsoport üzletmenet-folytonosságának biztosítása: kritikus rendszerek monitorozása, a megkeresések fogadása és kezelése, az L1-es szintű megkeresések megoldása.

A Service Desk Üzemeltető kollégák a folyamatosan bővülő tudásbázis segítségével számos különböző technológiában szereznek jártasságot és emellett aktívan fejlesztik softskill képességeiket.

Feladat:

  • Az ügyfelek megkereséseinek fogadása, validálása, megoldása vagy kiosztása.
  • A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése.
  • Proaktív és reaktív L1-es szintű alkalmazás üzemeltetési és támogatási feladatok ellátása.
  • Tudásmenedzsment és adminisztrációs teendők elvégzése.
  • A cégcsoport kritikus rendszereinek monitorozása.
  • A cégcsoport nyilvántartásainak naprakészen tartása.

Követelmények:

  • Középfokú végzettség.
  • Szakirányú felsőfokú tanulmányi jogviszony.
  • Alapfokú angol nyelvtudás.
  • Nyitottság új ismeretek elsajátítására.

Előnyt jelent:

  • Releváns informatikai vállalati rendszerek üzemeltetésében szerzett tapasztalat.
  • Mobilkommunikációs, multimédiás eszközök üzemeltetési, szerelési jártasság vagy érdeklődés.
  • Windows/Linux operációs rendszerüzemeltetői tapasztalat.
  • Virtuális környezetek menedzselésében szerzett tapasztalat.
  • Ticketing rendszerek kezelésében szerzett jártasság.
  • Script írási tapasztalat.
  • ITIL ismeretek.

Amit kínálunk:

  • Támogató, szakmailag komoly tapasztalattal rendelkező csapat
  • Teljesítmény alapú fejlődés lehetőség (medior, senior)
  • Rugalmas munkavégzés
  • Versenyképes jövedelem

Jelentkezés: hr@barre.hu