7/24 Helpdesk és támogatás

Alkalmazás támogatás éjjel-nappal, akár 1 órás válaszidővel

A nagyvállalati és közintézményi rendszerek folyamatos, heti 7×24 órás működése és működtetése a távoli munkavégzés és internetes távoli ügyfélkiszolgálás elterjedése következtében napjainkra egyre inkább alap elvárássá válik. A megszakításoktól és állásidőktől mentes informatikai kiszolgálást nem elég csupán túlbiztosított, magas rendelkezésre állású hardver-, hálózati-, szoftver infrastruktúrákkal támogatni. Szükséges az egyes komponensek – így az alkalmazások – szakértői (level 2, level 3) szintű élőerős támogatását is magas minőségben és magas rendelkezésre állással biztosítani.

A Barré Technologies Zrt. rendszerbevezetési projektjeit abban a reményben és olyan minőségben végzi, hogy ügyfelei a későbbi alkalmazástámogatási tevékenységek megrendelésével is kitüntessék bizalmukkal. Az alkalmazástámogatási szakértői szolgáltatásaink technikai feladatok megoldására, megelőző rendszerkarbantartásra és ellenőrzésre, valamint hibajavításra terjednek ki. Támogatási szolgáltatásunk jellemzően elvárt szolgáltatási szintnek megfelelő rendelkezésre állású reaktív (hibaelhárítási) és proaktív (hibamegelőzési) tevékenységekből, valamint eseti támogatási szolgáltatásokból állnak.

A reaktív tevékenységek közé tartoznak azok a kiemelt igénykezelések, melyek nem előre tervezett módon történnek, illetve az olyan feladatelemek, amelyek a támogatott rendszer alapvető működését érintő hibák elhárítására irányulnak. Az ilyen szolgáltatások keretében az egyes komponensekre meghatározott SLA szerinti támogatást biztosítunk. A hibaelhárítási tevékenység komplex, rendszerszintű hozzáállást kíván, és olyan tevékenységeket foglal(hat) magába, mint a helyszíni és/vagy távoli hibakeresés, hibabehatárolás, hibaelhárítás, adatgyűjtés, szoftverjavító csomagok hibaelhárítás céljából történő telepítése, üzemeltetői támogatás.

A proaktív tevékenységek a támogatott alkalmazás/szolgáltatás működésének folyamatos biztosításához szükséges informatikai komponensek üzemelésének állandó ellenőrzésére, felügyeletére, az erőforráshasználat nyomon követésére és a rendszer működése során, a kiszolgált környezet változása és/vagy a felmerülő újabb igények következtében szükséges különböző módosítások végrehajtására szolgálnak. A proaktív tevékenységek igen sokszínűek lehetnek, úgymint a szoftver fix pack-ok installálása, firmware és patch-menedzsment, teljesítménynaplók vizsgálata, alapvető rendszerbeállítások ellenőrzése, módosítása, biztonsági beállítások elvégzése a megfelelő védelmi szint folyamatos fenntartásához. Az alkalmazás elvárt rendelkezésre állásának ellenőrzése, rendszeres időközönként végrehajtott átállások, tesztek végrehajtásával, és ezek dokumentálásával ugyancsak fontos feladat.

Szoftverhiba, vagy szükséges frissítés esetén kollégáink a bejelentést követően haladéktalanul jelzik a hibát a szoftver gyártójának, majd szorosan együttműködve a hiba felderítésében, a szoftvergyártó által javasolt megoldásokat értelmezik, értékelik és tolmácsolják ügyfeleink szakemberei felé, valamint végrehajtás esetén támogatást nyújtanak a hiba kijavításában. Abban az esetben, ha a gyártónak nincs megoldása, illetve hosszabb ideig tart a hiba megoldása, a lehetőségekhez mérten megfelelő kerülőmegoldást keresünk, figyelembe véve a megadott szolgáltatási szinteket és paramétereket –  úgy, hogy ezen kerülőmegoldások alkalmazása ne veszélyeztesse a támogatott rendszer garanciális vagy szavatossági feltételeit.

A magas rendelkezésre állású támogatási szolgáltatások kiszolgálására vállalkozásunk saját Helpdesk szervezetet és infrastruktúrát tart fenn. Dedikált kollégáink ügyeleti rendszerben, központosított bejelentési csatornákon éjjel-nappal készek fogadni és visszaigazolni a szerződött ügyfelek bejelentéseit, rendelkeznek a sürgős beavatkozásokhoz és a szerződött SLA-k betartásához szükséges hozzáférésekkel és technikai segédeszközökkel. A bejelentéseket HelpDesk csoportunk központosított hibajegykezelő rendszerében pontosan adminisztrálja és tájékoztatja ügyfeleit az aktivitásokról. Igény esetén hibajegykezelő rendszerünket megnyitjuk ügyfeleink számára, komplex SLA riportokat készítünk vagy integráljuk azt az ügyfelek hibajegykezelő rendszereivel.

A Barré Technologies Zrt. támogatási szerződéssel rendelkező partnerei számára garantálja a megfelelő szakképzettségű hibaelhárító személyzet folyamatos képzését és rendelkezésre állását a szükséges SLA szintek garantálására.

Szeretnél többet tudni?

Írj nekünk üzenetet!