Beszerzési rendszer

Közintézményi és nagyvállalati pályáztatás OpenSource eszközökkel

A beszerzési rendszer egy költséghatékony megoldás közép- és nagyvállalatok, vállalatcsoportok, intézmények, holdingok központosított beszerzési folyamatainak kezelésére, melyet a beszerzésekben érintett minden résztvevő (szállítók, megrendelők, beszerzési ügyintézők) egyazon, szerepkör alapon működő, webes portál felületen keresztül érhet el.

A megoldás a beszerzési életciklus minden fázisát lefedi, a pályáztatástól a tényleges beszerzés lebonyolításig, mind szállítói, mind megrendelői oldalon. Ezenkívül kifejezetten támogatja a keretmegállapodás alapú beszerzési eljárásokat.

Kiemelt képességek

Az alkalmazás általános beszerzési képességein (pályáztatás, termék/szolgáltatás katalógus kezelése, pályázatbontás, pályázat értékelése, eredményhirdetés, szerződéskötés) túl az alábbi tulajdonságokat ajánljuk kiemelten partnereink figyelmébe:

  • Képesség több ajánlatkérő szervezet igényeinek közös pályáztatására, növelve a beszerzési folyamatok hatékonyságát és a jobb mennyiségi árkedvezmény szintek elérésének esélyét.
  • A beérkező ajánlati dokumentációk a bontás időpontjáig titkosíthatók, amellyel a beszerzési visszaélések lehetősége csökkenthető, a beszerzések hatékonysága biztosítható.
  • Az ajánlatok bontása nem csak manuálisan, hanem automatikusan is történhet, csökkentve ezzel az élő munka ráfordítást és növelve a hatékonyságot.
  • A flexibilis, testreszabható, minden szereplőre kiterjeszthető jelentéskészítési és adattárház alapú BI képesség a folyamatok, szállítók, termékek monitorozásával növeli a beszerzések hatékonyságát.
  • A nyomtatott és elektronikus formában érkező dokumentumok kezelése a megoldásba szervesen integrált dokumentummenedzsment rendszer segítségével történik, csökkentve ezzel a dokumentumorientált beszerzési folyamatok lebonyolításának költségeit.
  • A beszerzési folyamatok, illetve beszerzési dokumentumok változásairól a rendszer automatikusan, hitelesített elektronikus üzeneteket küldhet a meghatározott felhasználóknak vagy szerepköröknek, csökkentve ezzel a beszerzés lebonyolításának átfutási idejét.
  • Árfolyamváltozások, árváltozások, termékváltások üzemközbeni, rugalmas kezelése a fennakadásoktól mentes ügyfélkiszolgálás érdekében.
  • Komplett termékek, termékcsoportok vagy termékkategóriák nagy tömegű betöltésének támogatása az ehhez szükséges erőforrások csökkentésének érdekében.

Technológia

Megoldásunk minden elemében nyílt forráskódú technológiákra épülő, moduláris architektúrájú szoftver, mely biztosítja az alacsony induló költségű és összességében is alacsony bekerülési árú megoldás kialakítását a skálázhatóság megtartásával. Főbb alaptechnológiák a webes portál megvalósítás esetén Liferay, adatbázis-kezelés esetén PostgreSQL. A dokumentummenedzsmentért az Afresco, az üzleti folyamatok kezeléséért az Activiti felelős. Az adatbetöltés és riporting funkciót Pentaho segítségével végzi a rendszer.


Kapcsolódó iparágak

Közigazgatás és kormányzat

Barré megoldások a közigazgatási intézményekben

Bővebben

Szeretnél többet tudni?

Írj nekünk üzenetet!