Számlanyitáskezelő és szerződésgeneráló rendszer

Digitalizált banki ügyfélkezelés

A Számlanyitáskezelő és szerződésgeneráló rendszer bankok és pénzintézetek számára nyújt egységes folyamatlapú megoldást a számlákhoz kapcsolódó szerződések, szerződésmódosítások és szerződésekhez kapcsolódó szolgáltatások igényléséhez minden számlanyitásban érintett üzletág számára (lakossági, mikrovállalati, KKV és nagyvállalati, mobilbankári ügyintézők) szerepkör alapú egységes webes portál felületen keresztül.

A megoldás lefedi a számlanyitás teljes folyamatát (beleértve az ügyfélazonosítást), a számlákhoz kapcsolódó szerződéses dokumentumok előállításának folyamatát, valamint az elektronikus dokumentumok egységes kezelését, tárolását, visszakereshetőségét.

Kiemelt képességek

Az alkalmazás általános folyamat képességein (ügyfélazonosítás, számlanyitás, szolgáltatások igénylése, aláírási folyamat) túl az alábbi tulajdonságokat ajánljuk kiemelten partnereink figyelmébe:

  • Komplex számlanyitási folyamatok kezelése (egy folyamaton belüli több számlanyitási lehetőség és kapcsolódó szolgáltatások igénylése) az ügymenet gyorsítása érdekében.
  • A számlanyitási folyamat könnyen nyomon követhető, ezért a belső együttműködés és az információáramlás hatékonysága növekszik.
  • Folyamatvezérlő listák tárolása a folyamatban, mely az üzleti felhasználók számára (is) karbantartható, így technikai segítség nélkül frissíthetők a listák (pl. számlacsomag-mátrix, fióklista), így gyorsul a változáskezelés.
  • E-mail értesítések küldése meghatározott felhasználóknak/csoportnak folyamat tevékenységek során, így csökkentve a feladatok átfutási idejét.
  • Számlákhoz kapcsolódó szerződéses dokumentumok generálásának hatékony támogatása, ezáltal egyszerűsödik a dokumentumok előállításának folyamata.
  • Dokumentumgeneráláshoz szükséges sablonok központi dokumentumtárban történő tárolása, így egységes, központi helyen kerülnek tárolásra a sablonok, stabil marad az arculat.
  • Generált dokumentumok, ügyfél által aláírt dokumentumok központi tárolása elektronikusan.
  • Generált dokumentumok elektronikus példányainak könnyű, egyszerű kereshetősége, mely gyorsítja az ügyintézők munkavégzését.
  • Verziókezelés támogatása, ezáltal az egyes dokumentumok különböző verziói visszakereshetők.
  • Elektronikusan tárolt dokumentum linkjének küldése e-mail-ben, ezáltal segítve a felhasználók hatékony munkavégzését.

Technológia

Megoldásunk minden elemében az IBM professzionális nagyvállalati rendszereire épül, így az üzleti folyamatok kezelése az IBM Business Automation Workflow (BAW) komponens, a dokumentummenedzsment feladatok pedig az IBM FileNet keretrendszerében lettek megvalósítva. A megoldásunk működéséhez ezekre a szoftverekre feltétlenül szükség van. Ezek biztosítják a folyamatos rendelkezésre állást, a nagy működési biztonságot, a skálázhatóságot és a monitorozhatóságot.

Ezek biztosítják a folyamatos rendelkezésre állást, a nagy működési biztonságot, a skálázhatóságot és a monitorozhatóságot.

A vállalati igények szerint testreszabható egységes, célirányos webes felületek növelik a vezetett felhasználói munkavégzés hatékonyságát, segítik az üzleti folyamatok sikeres és időben történő lefutását.


Kapcsolódó technológiák

IBM Filenet & Content Navigator

Dokumentumalapú tartalomkezelés A-Z-ig, IBM technológiákkal

Bővebben

IBM Business Automation Workflow (BAW)

Üzleti folyamatkezelés digitálisan, IBM technológiákkal

Bővebben


Kapcsolódó iparágak

Bank és pénzügyi szektor

Barré megoldások bankok, biztosítók, hitelgarancia biztosítók számára

Bővebben

Szeretnél többet tudni?

Írj nekünk üzenetet!